lets cry your heart out

Är hemma idag, behövligt eftersom jag har feber och är väldigt förkyld. Tog ändå en tjugominuters promenad med boss imorse (promenad och promenad, han ska ju sniffa på allt.)

Just nu sitter jag här och gråter, inte för att jag är ledsen utan för att jag är sjuk och tårarna bara rinner (som de alltid gör när jag har feber och är sjukling). usch usch. Och jag tror att Lisa smittat mig, hon har varit sjuk ett bra tag nu, vi får krya på oss.

Igår var även klassen på män som hatar kvinnor, en väldigt bra film som jag dock redan sett. =)

nu blir det film med mamma, en riktigt sorglig så jag kan få gråta ännu mer än jag redan gör. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0