händelse rik dag. =)

Idag började jag dagen genom en mini promenad med boss som vanligt (Boss har slutat sova i min säng på natten, det blir för varmt för honom så han sover på golvet.. :()

Sen blev det arbetsintervju, kul tycker jag, en upplevelse rikare (visste inte att jag kunde vara så trevlig, kanske beror på att jag så gärna vill ha jobbet..). Om två dar får jag reda på om jag får jobbet. Jag tror inget men hoppas så klart på jobb (sommarjobb), annars blir det en pank sommar.

Sedan åkte jag vidare till skolan, emelie var måndagssjuk, fast inte pga måndagssjukan utan för att hon är magsjuk.Lisa för sov sig så jag blev orolig eftersom hon inte svarade på hem tele eller mobil.

Efter skolan blev det valpkurs, nog en av de få sakerna som jag verkligen längtat tillbaks till, det var riktigt kul. Och boss var en exemplarisk gosse, till skildnad mot alla andra vildingar, han låg och sov på golvet  under genomgången medan andra valpar skällde och gnydde/hoppade. =)
Nästa måndag är nästa kurstillf'älle, tills dess ska boss kunna sitt, ligg och så ska vi träna kontakt övningar. Sitt kan han oftast, ligg är inte lika lätt sådet lär vi få öva på.. :)

Nu blir det säng. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0