Fredag, äntligen..

Usch vad jag är opepp inför skolan/skolarbete. Usch jag vill inte tillbaks känns det som. Är hur glad som helst, men är så otroligt skoltrött. Hade det varit så att man inte fått pengar för skolan, och om min klass hade sugit hade jag troligtvis slutat för länge sen.

Dagen började med att jag var dret trött, råkade stänga av ringningen på mobilen, försov mig, stressade gärnet för att hinna gå en liten promenad med boss, sminka mig, klä mig, äta frukost, ge Boss mat och sedan gå ut med honom igen. Men hann gjorde jag, och det var ett mirakel med tanke på hur sent jag vaknade.

Gick till skolan också, där var det tråkiga lektioner (Har jag nämt att jag är skoltrött?), jag fick tillbaka min magkatarr (yes!) och sedan stack jag hem. Gick ut med boss direkt, snöstorm i slutet mars uppskattas (Inte).

Okej, vad depp mitt inlägg låter, men jag är inte deppig, eller kanske på vädret, skolan och magkatarren, men glad är jag ändå, det är ju helg eller hur?


Boss och Lisa ute på promenad. Söt bild (Lisa hukar sig och ser kort ut;)
, Boss vill pussa lisa, men Lisa vet inte riktigt om hon vill ha leriga tassar
på kläderna. :D haha

Några av de viktigaste i mitt liv, Lisa och Boss alltså! :) <3

Kommentarer
Postat av: lisa

Älskar dig!

2009-03-28 @ 11:03:53
URL: http://heydaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0