Min mobil är hemma!

Skickade in min mobil på lagning förra veckan (den har varit trasig ett bra tag, men jag har aldrig orkat skicka in den-förens förra veckan då) och nu har den äntligen kommit, hel och funktionell. I'm happy! Äntligen sliper jag mig sletna gammla. :)

skolan funkar bra, idag slutade företagsekonomi kursen, härligt. Jag har lärt mig en hel del där om jag tänker efter. Som vad bokföring är och hur man gör. Även hur man ränkar ut hur mycket man bör sälja för att gå +/- 0 eller +. Jaja nog om det.

Har varit hos mormor idag också, skulle få mina pengar, så imorn hämtar jag troligtvis mina linser. Gött att kunna se igen. :)

Nu tar jag natten, natti!

Kommentarer
Postat av: Jack

Så det är din mormor du får cash ifrån, kanske henne man ska be om lite då? =)



Ses imorn Aeros!

2009-02-19 @ 15:59:42
URL: http://cyberjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0