bio osv.

Idag vaknade jag tidigt, gick upp med boss och gick senare och la mig igen. gött att somna om =)

På dagen kom sedan Johan hit, och vi såg på Män som hatar kvinnor. Filmen var bra tycker jag, lite dryg i slutet. Johan tyckte dock att filmen var dryg rakt igenom, säger vi ;) sen gick vi hem till mig en stund och sen följde jag med honom till staden.

Lotta och Elin ringde förut och frågade om jag skulle med någon stans. Kanske blir att möta upp dem en snabbis, har ju hunden hemma också. =)

god natt, min natt blir snart i alla fall, för jag är riktigt trött. Kanske ska läsa lite ur engelska boken? det lär behövas i alla fall. haha.

/sara


Kommentarer
Postat av: jack

Ni verkar ha fått en trevlig kväll! =)

2009-02-28 @ 12:04:17
URL: http://cyberjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0