vintertid

Glömde ju skriva blogg igår så tar det idag i stället!

I fredags var det väldigt roligt, Ganska mycket folk i en liten etta, men roligt hade vi tycker jag! :) Igår mådde jag faktiskt ovanligt bra, vilket var väldigt härligt! dessvärre mådde inte lisafisa så bra, fast jag åkte ändå hem till henne en stund på kvällen och såg på film, mysigt :)

inatt ställde man även om till vintertid, vred bak klockan en timme, vilket betyder att mornarna kommer bli lite ljusare! Härligt, och det behövs. Då kanske man kommer vara piggare på morgon igen? Vi får hoppas på det.

Idag blir det inte mycket alls förutom en lång promenad i regnet. Får ta med mig paraplyet eller nåt, för en promenad ska det allt bli :D

puss, sara

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du bloggar:) jepp i fredags va de kul

2008-10-26 @ 22:21:56
Postat av: Anonym

kul att du bloggar:) jepp i fredags var det kul

2008-10-26 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0