Tjosans.

Dagen började med en timme ute på skoghallsgator där jag gick. Var så härligt väder, äntligen sol! Efter det åkte jag hem, åt frukost, och sen ringde lisa som ville ha med mig till stan. så jag följde med och efter det åkte jag till farmor och farfar. Där fick jag och marina lite pengar(A) haha och sen åkte vi hem.

Annars har det inte blivit mycket mer idag, har varit ute och gått igen, pratat med lotta i telefon och pratat på msn med massa folk. Alltid kul det med. :)

Ska nog inte göra så mycket mer idag, blir inte så mycket att skriva när man inte har gjort nåt heller. haha!

Imorn ska jag dra med nån ut på en promenad, roligare att gå om man är två!

nej, nu blir det tv och ett stort glas vatten, längtar faktiskt redan efter vattnet, haha :D
pyss(L)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0