Tisdag

Som alltid har vi egen tisdag och jag har inget jag ligger efter med vilket betyder att jag inte har något att göra. Så jag sitter här i datasalen, jag och lisa ska fråga om vi får göra ev:n nu i stället och sluta tidigare sen, de skulle vara as gött.

Har nyss ätit mat också, det var ju inte så speciallt gött med tanke på hur det såg ut och vad alla berättade det såg ut som. haha, mys.

"farmor, de är ja... Anastacia. " hahaha, ni måste se det, as kul :D Jag känner mig helt borta just nu, är i en annan värld men de går väl över sen. Jag längtar så mycket tills i helgen också, då några i klassen ska festa:D och efter helgen är det ju lov också, woho. Det har jag läntat efter kan jag säga! :)

Nu ska jag göra nåt. tror jag.haha

Pöss, sara


                                     

           töffsen, min coola kisse :)






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0