Regn och bula

Hejsan.
Dagen har varit väldigt mysig och lugn hittils i alla fall. Kom nyss in från en lång promenix vilket betyder att jag är väldigt blöt eftersom det regnar hela tiden just nu. Men att det regnar gör mig ingenting, jag har börjat gilla regn (om man inte ska någonstans eller har paraply), konstigt nog: Det är säkert lisa som fått mig att gilla det, fan. Hahah :D

Sen blir det bara att ta det lugnt, mysa framför tv:n med en bra film, om inget annat dyker upp, man vet ju aldrig! :)

Jag Har en fet bula i pannan nu föresten. Haha, jag är så smart. Jag böjde mig ner för att klappa katten, tänkte inte på att jag stod i dörröppningen till mitt rum, och när jag skulle resa mig upp slog jag i huvudet i dörrkarmen så att jag nästan höll på att svimma, såg dubbelt i fem sekunder. Haha.

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen, duscha riktigt varmt för jag fryser. 
Ha det så bra, sara
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: din frälsare

Kul att du har börjat bloggat tjejen!

2008-10-06 @ 10:45:23
URL: http://heydaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0