Räven raskar över isen..

..Inte riktigt över isen kanske men en räv såg jag förut när jag var ute och gick, och faen vad rädd jag blev. haha trodde han skulle hoppa upp och bita mig i näsan eller nåt, fast han såg inte ut att bry sig om mig så värst mycket men jag var rädd i alla fall.

Filmnatt på uno blev det igår fast jag åkte hem vid tolv så en lång filmnatt blev det inte ändå, men det var trevligt, fast jag var lite väl trött för att orka med. haha

Nu börjar det bli väldigt kallt ute, men man överlever om man klär sig varmt, och när jag är ute brukar det oftast bero på för att jag motionerar, och då blir man ju varm, Fiffigt eller hur? ;)

Föresten fick jag reda på att jag ska gå på motorhead (motörhead?) den 12/12 om jag inte har något annat för mig. Pappa hade tydligen fått några biljetter i en tävling på jobbet haha. Inte för jag vet vilka det är men om jag ändå inte har nåt att göra kan jag ju följa med. Men jag får se ;D

Detta lovet är verkligen behövligt. Man känner verkligen att man bygger nya krafter, och sen när man är tillbaka i skolan igen är det bara att köra på tills jullovet. Och det orkar man, det är ju ungefär som när man är ute och joggar, Det blir bara jobbigare mot slutet om man ger sig i mitten, right?

nej, nu blir det film och sova, natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rädd för en räv?! haha det var det roligaste jag hört på länge :P å du motörhead är skit bra

2008-10-30 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0