rallybrudar

Hejsan. Nu ikväll har jag varit på bio med hampus, simon(hampus lillebror), jack och elina. Filmen vi såg var rallybrudar och den var väl lite sådär, men rolig ibland!
När bion var slut fick jag vänta på min buss i 53 minuter så jag ,hampus, simon och deras kusin stod och pratade en stund.

Just nu, i setta ögonblick, snöar det ;O haha, kallt var det ute förut också, usch. Tur att man är inne nu i alla fall!

Nu blir det film och sova, pusshej!


Ishockey brudar! haha. Gamla minnen när man hade skridskor på idrotten.
Det var ju ganska kul fast jag sög på det xD


Mörmoskolan, det ända jag saknar därifrån är nog en del lärare, och
en del från gammla klassen.


två år sen, =)



Kommentarer
Postat av: marcus

va snöar det!? fränt :P haha

2008-10-31 @ 00:13:59
Postat av: elina

OKej :) Jag gillar tofflan så den får va kvar ett tag till ;) haha

2008-11-02 @ 10:44:16
URL: http://elinajo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0