idrott snart

Vi sitter här i datasalen, me and my classmates. Rätt lugnt medans vi väntar på att gå till idrotten som börjar ett. Jag har ganska tråkigt faktiskt, och har ingen aning om vad jag ska skriva, så får ta och skriva allt som kommer upp i min hjärna. haha :D

Ikväll blir de fest, ska bli as kul faktiskt. Blir en del från klassen som kommer dit, och kanske en del andra också, det lär ju märkas. Jag längtar :D och efter de är det verkligen och äntligen lov!! Ska bli hur härligt som hälst, och jag ska nog inte göra mycket alls, vilket ska bli helt underbart.

Det regnar som fan ute och mina byxor blev väldigt blöta bara genom att gå från matsalsbyggnaden till den nya byggnaden, får hoppas de slutar regna snart så jag slipper bli helt genomblöt när jag ska hem sen.

nu orkar jag inte skriva mer, men vi ses. Tjing 

Kommentarer
Postat av: Lisa

dålig uppdatering tycker jag;)

2008-10-25 @ 22:39:22
URL: http://heydaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0