hello world

I'm back. Känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera men det skall de allt bli ändring på, eller vad säger ni?

Idag har jag hur som helst inte gjort någonting, bara legat, suttit, och gått runt här hemma. Varit väldigt rastlös helt enkelt och det är absolut inte kul. Får se till att sysselsätta mig med nåt imorn då så det inte blir allt för tråkigt, men man orkar liksom inte göra nåt efter skolan, man är helt slut xD

Imorn läggs mamma in på sjukhus. Jag är helt orolig över det fast jag vet att det inte är en farlig operation, men en operation är alltid en operation. Så orolig är man ändå. Jag får försöka lugna ner mig, det kommer gå bra! Annars försöker man verkligen att verka lugn och så.. aja. de löser sig :)

Igår var inte min bästa dag heller för den delen. Kan bero på att vi festade i lördags (vilket var väldigt roligt och med roligt folk) och att jag drack lite för mycket och hade en jävlig baksmälla som varde till långt in på natten igår, men man får skylla sig själv ;)

Nu ska jag iaf inte göra nåt, ska snart stänga av datan tänkte jag :)


Lisas ölhjälm jag håller i var poppis i lördags ;)





sandra :)




Lisa på topp:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0