bloggfoto

Tog bloggfoto idag i skolan. Ganska törr bild då. Jag som ville ha en rolig, menmen, får bli bättre till klasskortet som vi tar om en vecka till karlstad katalogen :D

Annars har den här dagen varit ganska slapp som alla andra tisdagar. Jag har faktiskt jobbat kom jag på nu, med engelskan så jobbat har jag allt gjort. Duktigt. Haha, emn dagarna går fortare om man lägger ner sig.

Sitter just nu i en av datasalarna med emelie. Och vi har inget att göra, men bilden börjar ju snart så.

Idag blir det inte så mycket mer än att jag skall ut och gå senare när jag kommer hem och så ska jag nog möblera och sätta upp lite tavlor i mitt rum.

Farmor ringde nyss och frågade fall jag ville dit och självklart vill jag de! så blir att åka dit nu efter skolan! :)

puss, sara

Närbild på Bampen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0