Tv kväll med mamma, yeah

Har sett på tv hela kvällen, mys :) Fick även ett ryck förut och åkte med bussen in till stan ( förövrigt åkte alla gratis med skoghallsbussen, ibland kan vissa busschaufförer vara snälla!) , och gick sedan resten av vägen till farmor och farfar, mysigt.

När jag kom hem tog jag med Marina till en pulkabacke, hon tyckte det var kul i alla fall och jag kom ut en stund, och fick stå och hejja på henne när hon åkte i snigelfart nerför backen. ;)

Var faktiskt vaken hela natten igår, eller jag halvsov i en halvtimme (snarkade enligt marcus och jonathan, haha), men jag var kvar i skolan ändå! jag var nog inte den ända som var trött dock ;)

Efter skolan följde jag med jack som skulle köpa present åt sin syster, och sedan åkte jag hem. Åt lite och pratade med mamma, sen vid fyra däckade jag medans jag sov film och sov då i fyra timmar. (hade sovit längre om inte mamma väckt mig till idol finalen vilket jag beodrat henne om ;))

Och kevin vann idol igår, inte oväntat, och han förtjänade det mest, han var helt klart bäst! Fast tror dock att Alice hade behövt det där kontraktet mer, eftersom hon kanske har svårare att få ett kontrakt än Kevin hade haft? I alla fall, Kevin var den som förtjänade kontraktet mest! :D

Nu ska jag se film tror jag, hejdo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0