STIPENDIUM!! :D

Ja, jag fick stipendiet. Fyfan vad roligt. Jag är lycklig, viserligen bara 2500:- men det är ju alltid något, eller hur?
Vad jag ska göra för dem vet jag inte riktigt än, men eftersom det snart är jul är det ju bara bra med extra pengar, hihi :)

Jag har egentligen engelska nu och jag ska strax börja skriva lite tänkte jag, om jag kommer på något att argumentera om, dvs.
Emelie spelar spel, som vanligt.... Hehe, och lisa sitte här brevid och är surt på mig säger vi. Hon tycker jag är dålig på att kommentera hennes blogg, och det är jag ju men det är för jag inte orkar.
Marcus skriver på sin uppsats tror jag och jack är nere och hämtar utskrift, kul information eller hur?;) haha

Nej, nu ska jag vara glad och sur samtidigt, eftersom jag fick stipendiet men har engelska (det suger...)

bye

Kommentarer
Postat av: lisa

är arg på dig.. skitarg. kommentera för in ihelvete! jag kommenterar fast jag inte orkar! så detså. KÖSS

2008-12-04 @ 13:06:16
Postat av: marcus

haha jo ja"skrev" ju på min uppsats:P haha

kul att du fick stipendiet

2008-12-04 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0