Prooosit

jag nyser som en galning här, haha, menmen, man får la stå ut!

Kom ganska nyss in från min dagliga promenad, gick lite överallt tror jag och det var härligt, förutom mina ben som lider av köld just nu ;)

När jag skulle hem från skolan efter Företagsekonomin (eller vi fick sluta tio i tre i stället för fyra..^^) tog jag följe med marcus in till stan för att åka med 621 hem! på bussen mötte jag malin och sabrina. Kul. Sabrina hade även färgat håret mörkt, och det var riktigt snyggt :D

Sedan jag kom hem har jag inte gjort så verst mycket, ritat lite faktiskt, inte gjort det på länge så det var mysigt.

Imorgon blir det sovmorgon till tio över tolv, fast jag tror jag åker in till halv tolv, så jag hinner äta i skolan, men får se, gött att sova också! :)

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0