Läggdags;)

Kom nyss in, har varit ute och gått! Det var otroligt skönt, och måste komma igång med detta igen nu, för jag är så trött på dagarna. Så varje dag, minst en timme, hälst två. Jag kommer klara två! :)

Imorn är det sovmorgon så tänkte börja dagen med en promenad på en timme, tar den andra efter skolan. Ska även gå på stan med lisa efter skolan imorgon. Ska köpa mina linser och hon ska köpa julklappar. Tror jag tar mina julisarpå lördag eller måndag.

Ska på introduktion till makalös på måndag klockan 10:00 också föresten, hoppas jag får jobbet. Skiter i att det är ett telefonjobb, alltid något och jag vill ha extra pengar! :) Man behöver endast jobba två pass i veckan (fem timmar) Alltså tio timmar i veckan. Och såpass mycket fritid har jag att jag hinner det. Man får ju jobba helg också och då får man bättre betalt.

Så jag kan bara hoppas det går bra, men om det inte gör det är det inte hela världen heller, då får jag kolla vidare;)

Nu ska jag sova, som rubriken säger: Läggdags;) hehe natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0