HEJSAN

Jag var ute och gick med lisa förut, det lider mina fötter av nu eftersom jag gick med fel skor. Ajjajjajj. Men ska ut och gå imorn ändå, orka bry sig :D

Är osäker, vet inte vad jag ska göra riktigt, det känns inge bra, men allt löser sig tillslut, det gör det alltid. Och orka vara deprimerad, det orkar man inte. Man mår ju så dåligt då. Nej, man ska vara glad och pigg (svårt att vara pigg när man är trött men i alla fall xD )

Imorn blir det skolan och troligtvis en intervju med mamma eller nåt sånt.
Nu ska jag avsluta min konversation med lisa (om en stund) och sedan sova.
Natti!

Kommentarer
Postat av: lisa

MEN SARA ASKSTRAND, HAR DU INTE LÄRT DIG NÅGOT UTAV DET VI PRATADE OM IDAG? FYFY! NU JÄDRAR FÅR DU TA TAG I DET DÄR, DET KOMMER GÅ JÄTTEBRA!=) älskar daj!!

2008-12-01 @ 21:41:17
URL: http://heydaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0