God jul!

Jag har inte skrivit på ett jävligt bra tag tror jag, men det har inte hänt speciellt mycket. Jag har fått jobb, det är ju possitivt tror jag :)

Idag är det julafton, skitmysigt och dagen började med att det inte fanns någon kanel till julgröten, det var synd men det fick bli skinkmackor i stället och det var minns lika gott det!
Efter frukost blev det att ta det lugnt ett tag innan jag skulle ut och gå. När jag kommit en bit mötte jag lisa, sofie och mille så då fick jag promenad sällskap. Mysigt! :)

Vi äter jullunch tidigt i år eftersom mormor kommer hit med färdtjänst och inte kan komma så sent, så vi äter snart. Gött det ändå för jag är hungrig, och då kan man ju äta rester ikväll. Hehe (A)

Nu ska jag vara social, ha en god jul alla som läser bloggen, själv är jag som ett litet barn: väldigt nyfiken på julklapparna ^^ hihi-

God jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0