ganska länge sedan.

Har inte skrivit blogg på ett tag, har helt enkelt inte gjort nåt speciellt värt att ta upp, och så har jag faktiskt inte orkat om jag ska vara helt ärlig (a)

Lekte oss igenom svenskan i morse med vem vill bli miljonär, vår grupp kom dock tvåa varje gång, men bäst var vi ändå Jag, Lisa och Hampus(H)
Sedan vart det håltimme. spelade kort med lite folk uppe i matsalen, och sedan lunch. Julmat, mumsigt med sill som jag längtat efter!! :D (lisa, spy inte, sill är gott! ;))

Efter lunch körde vi pictionery och charader på engelskan, det var faktiskt kul, och Erica lät oss i alla fall slippa att jobba sista dagen, ovanligt för att vara henne ;)
PÅ matten senare såg vi film.

jag, marcus och hannes kom och tänka på mysteriet på greveholm, den är rätt bra tycker vi, och några klipp är rätt roliga (fula) haha, så det skrattade vi åt ett tag, Hannes är tydligen en rutinerad greveholm tittare. Dialekten. "Ivar" haha:D Vi var nog lite övertrötta.
Fick sluta direkt efetr den trettiominuter långa filmen på matten som tur var, fast satt kvar en stund med marcus som inte var helt färdig. Tog halv fyra bussen hem.

Nu blir det promenad snart när maten har lagt sig, är proppmätt;)

pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0